A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében

Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 239-262. (2014)

[thumbnail of 2014_kepzok_es_kepzettek_239-262.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
2014_kepzok_es_kepzettek_239-262.pdf

Download (22MB) | Preview
Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól
Date: 2014
ISBN: 978 615 5372 16 2
Page Range: pp. 239-262
Uncontrolled Keywords: Tanárképzés - Magyarország - 21. sz., Pedagógus továbbképzés - 21. sz.
Additional Information: Bibliogr.: p. 260-262. és a lábjegyzetekben
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Date Deposited: 2020. Jul. 06. 10:08
Last Modified: 2020. Jul. 06. 10:08
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69456

Actions (login required)

View Item View Item