Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 239-262. (2014)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
2014_kepzok_es_kepzettek_239-262.pdf Download (22MB) | Preview |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Journal or Publication Title: | Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól |
Date: | 2014 |
ISBN: | 978 615 5372 16 2 |
Page Range: | pp. 239-262 |
Language: | Hungarian |
Related URLs: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/69557/ |
Uncontrolled Keywords: | Tanárképzés - Magyarország - 21. sz., Pedagógus továbbképzés - 21. sz. |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 260-262. és a lábjegyzetekben |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Date Deposited: | 2020. Jul. 06. 10:08 |
Last Modified: | 2023. Mar. 03. 12:53 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69456 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |