A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében

Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 239-262. (2014)

[thumbnail of 2014_kepzok_es_kepzettek_239-262.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
2014_kepzok_es_kepzettek_239-262.pdf

Letöltés (22MB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól
Dátum: 2014
ISBN: 978 615 5372 16 2
Oldalak: pp. 239-262
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/69557/
Kulcsszavak: Tanárképzés - Magyarország - 21. sz., Pedagógus továbbképzés - 21. sz.
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 260-262. és a lábjegyzetekben
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2020. júl. 06. 10:08
Utolsó módosítás: 2023. már. 03. 12:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69456
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet