Lázár Erika: A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei : a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
tarsadalmi_es_gazdasagi_folyamatok_265-280.pdf Letöltés (779kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A marketingkutatás folyamatos fejlődése mellett azt látjuk, hogy a neuromarketing módszertani lehetőségei korlátozottan tudnak megjelenni mind a tudományos kutatásokban, mind pedig a piaci gyakorlatban. Bár a tudástermelés folyamatos, mégsem tűnik egyértelműen tisztázottnak, mely kutatási problémák esetében kívánatos, ajánlott vagy éppen kérdéses az eszköz használata. A nemzetközi és hazai forrásokra támaszkodó szisztematikus irodalmi áttekintés célja a szemkamerás módszertannal (eye tracking) kapcsolatos jelenlegi ismereteink összegyűjtése és rendszerezése a marketing és az ehhez szorosan kapcsolódó tudományterületeken megjelent publikációk feldolgozása révén. Az eszköz felhasználásának lehetőségeire fókuszálva a kiválasztott tudományterületeken 2015 óta megjelent publikációk előre meghatározott szempontrendszer szerint kerülnek elemzésre, és az így ismeretek szintetizálása mentén foglalom össze az eszköz felhasználási lehetőségeit.
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Marketing-menedzsment trendek, kihívások |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században |
Dátum: | 2020 |
Oldalak: | pp. 265-280 |
Nyelv: | magyar |
Konferencia neve: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században |
Konferencia típusa: | Konferencia |
Helyszin: | Szeged |
Dátum: | 2019 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/71995 |
DOI: | 10.14232/tgfek21sz.18 |
Kulcsszavak: | Marketing |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 278-280. ; összefoglalás magyar nyelven |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok |
Feltöltés dátuma: | 2021. feb. 16. 10:59 |
Utolsó módosítás: | 2023. már. 02. 15:37 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72017 |
![]() |
Tétel nézet |