A szerbiai inkluzív oktatási rendszer hiányosságai és lehetőségei : beszédfejlesztő foglalkozások az Ügyes Tanodában

Bagány Ágnes; Bús Szuzanna: A szerbiai inkluzív oktatási rendszer hiányosságai és lehetőségei : beszédfejlesztő foglalkozások az Ügyes Tanodában.

[thumbnail of kommunikacio_es_beszedfejlesztes_tanulmanykotet_2020_155-165.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
kommunikacio_es_beszedfejlesztes_tanulmanykotet_2020_155-165.pdf

Letöltés (344kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban
Dátum: 2020
ISBN: 978-963-306-755-0
Oldalak: pp. 155-165
Nyelv: magyar
Konferencia neve: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2020
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/72097/
Kulcsszavak: Beszédfejlesztés, Kommunikáció, Képességfejlesztés, Gyógypedagógia, Oktatásügy - Szerbia
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 164-165.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2021. már. 02. 15:28
Utolsó módosítás: 2023. már. 08. 13:32
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72163
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet