Révész László: Tanulni élmény? : a Komplex Alapprogram egy lehetséges megoldás! In: Módszertani közlemények, (60) 2. pp. 3-15. (2020)
|
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_060_002_003-015.pdf Letöltés (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
The study presents an educational program, which is result of a developm ent process, focusing on methodological innovation. The program has its own teaching-learning strategy and sub-programs. This teaching-learning strategy focuses on differentiated development, complemented by status management. The sub-programs are primarily focused on skills development, with experience-based learning and active student participation as the focus of teaching. This series of articles attempts to answer the question in the title, in which the answer is: yes, learning (teaching) can be an experience by implementing the Complex Basic Program.
| Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Egyéb cím: | Learning experience? : the Complex Basic Program is a possible solution! |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Módszertani közlemények |
| Dátum: | 2020 |
| Kötet: | 60 |
| Szám: | 2 |
| ISSN: | 2063-3734 |
| Oldalak: | pp. 3-15 |
| Nyelv: | magyar , angol |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74587/ |
| Kulcsszavak: | Közoktatás - Magyarország - program, Pedagógia - módszer, Tanulási módszer |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 14-15. ; összefoglalás angol nyelven |
| Feltöltés dátuma: | 2022. már. 09. 08:55 |
| Utolsó módosítás: | 2022. már. 09. 08:55 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74595 |
![]() |
Tétel nézet |

