Tanulni élmény? : a Komplex Alapprogram egy lehetséges megoldás!

Révész László: Tanulni élmény? : a Komplex Alapprogram egy lehetséges megoldás! In: Módszertani közlemények, (60) 2. pp. 3-15. (2020)

[thumbnail of modszertani_060_002_003-015.pdf] Cikk, tanulmány, mű
modszertani_060_002_003-015.pdf

Letöltés (3MB)

Absztrakt (kivonat)

The study presents an educational program, which is result of a developm ent process, focusing on methodological innovation. The program has its own teaching-learning strategy and sub-programs. This teaching-learning strategy focuses on differentiated development, complemented by status management. The sub-programs are primarily focused on skills development, with experience-based learning and active student participation as the focus of teaching. This series of articles attempts to answer the question in the title, in which the answer is: yes, learning (teaching) can be an experience by implementing the Complex Basic Program.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Egyéb cím: Learning experience? : the Complex Basic Program is a possible solution!
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 2020
Kötet: 60
Szám: 2
ISSN: 2063-3734
Oldalak: pp. 3-15
Nyelv: magyar , angol
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/74587/
Kulcsszavak: Közoktatás - Magyarország - program, Pedagógia - módszer, Tanulási módszer
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 14-15. ; összefoglalás angol nyelven
Feltöltés dátuma: 2022. már. 09. 08:55
Utolsó módosítás: 2022. már. 09. 08:55
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74595
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet