Iosim Iasmina; Popescu Gabriela; Suba Anka; Sirbulescu Claudia: Business image and strategies in Romanian agritourism. In: Review on agriculture and rural development, (10) 1-2. pp. 107-114. (2021)
Cikk, tanulmány, mű
agricul_review_2021_001_002_107-114.pdf Letöltés (706kB) |
Absztrakt (kivonat)
Business image is a paramount when it comes to improve a company’s desirability as a borrower, client, customer, employer, supplier, etc. The most important strategies to build up business image are creating a website, creating straightforward, easy-to-understand pricing, designing the business image, doing a referral exchange, encouraging personal recommendations, listing creatively and widely, maintaining a customer database, maintaining good employee relations, making a marketing plan, making the business look good, naming and branding, and using the press. The paper presents the most important strategies illustrated by three Romanian agritourism guesthouses.
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Review on agriculture and rural development |
Dátum: | 2021 |
Kötet: | 10 |
Szám: | 1-2 |
ISSN: | 2677-0792 |
Oldalak: | pp. 107-114 |
Nyelv: | angol |
Kiadó: | University of Szeged, Faculty of Agriculture |
Kiadás helye: | Szeged |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74663/ |
DOI: | 10.14232/rard.2021.1-2.107-114 |
Kulcsszavak: | Turizmus - falusi - Románia, Vendéglátás - idegenforgalom - Románia |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 113-114. ; ill. ; összefoglalás angol nyelven |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.07. Társadalom- és gazdaságföldrajz |
Feltöltés dátuma: | 2022. már. 24. 11:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. már. 24. 11:06 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74703 |
Tétel nézet |