Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban - pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések

Turcsányi Enikő: Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban - pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések. In: Módszertani közlemények, (61) 2. pp. 93-109. (2021)

[thumbnail of modszertani_061_002_093-109.pdf] Cikk, tanulmány, mű
modszertani_061_002_093-109.pdf

Letöltés (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az a nézet már teljesen elfogadott, hogy azon hivatások esetében, ahol emberekkel, sőt gyermekekkel foglalkoznak (tanár, tanító, óvodapedagógus, segítőszakmák stb.), mindenféleképpen rendelkezni kell legalább alapfokú pszichológiai ismeretekkel. Azonban ahhoz, hogy ezeket az elméletben megtanult ismereteket alkalmazni is tudják, hogy megtapasztalják a lényegüket, fontos némi önismeretre is szert tenni. Sokféle önismereti tréninget ismerünk, jelen tanulmányban a különböző művészetterápiás elemek személyiségfejlesztésben és önismeretben betöltött szerepét mutatom be. Mind a személyes találkozások, mind az online keretek közötti kapcsolódások visszajelzéseiről is számot adok.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Műhely
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 2021
Kötet: 61
Szám: 2
ISSN: 2063-3734
Oldalak: pp. 93-109
Nyelv: magyar
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Kiadás helye: Szeged
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/74679/
Kulcsszavak: Személyiségfejlesztés, Művészetterápia, Felsőoktatás - módszer
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 108-109. és a lábjegyzetekben ; ill. ; összefoglalás magyar nyelven
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2022. már. 31. 13:57
Utolsó módosítás: 2022. már. 31. 13:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74830
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet