The mode and scale measurement impact in a consumer behaviour survey : [absztrakt]

Manzoni Andrea; Biffignandi Silvia; Marino Alberto: The mode and scale measurement impact in a consumer behaviour survey : [absztrakt].

[thumbnail of challenges_for_analysis_of_the_economy_182.pdf] Cikk, tanulmány, mű
challenges_for_analysis_of_the_economy_182.pdf

Letöltés (85kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book
Dátum: 2009
ISBN: 978-963-88468-3-9
Oldalak: p. 182
Nyelv: angol
Kiadó: Universitas Szeged Press
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2009. november 19-21.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/57375/
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás - mérés - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2022. nov. 22. 11:51
Utolsó módosítás: 2022. nov. 22. 11:51
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77203
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet