Mamad Abderrahim: Checking the validity and reliability of a questionnaire for investigating Moroccan EFL students' perceptions and self-reported practices of writing : [absztrakt].
![]() |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2022_059.pdf Letöltés (715kB) |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Adapting and developing educational instruments |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2022 |
Kötet: | 18 |
ISBN: | 978-963-306-862-5 |
Oldalak: | p. 59 |
Nyelv: | angol |
Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Kiadás helye: | Szeged |
Konferencia neve: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Konferencia típusa: | Konferencia |
Helyszin: | Szeged |
Dátum: | 2022. április 21-23. |
Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/77314/ |
Kulcsszavak: | Termékírás - előadáskivonat |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2022. nov. 25. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 25. 15:03 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77357 |
![]() |
Tétel nézet |