A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra az FMCG termékek piacán : [absztrakt]

Sinkó Balázs: A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra az FMCG termékek piacán : [absztrakt].

[thumbnail of morakonf_2021_marc_045.pdf] Cikk, tanulmány, mű
morakonf_2021_marc_045.pdf

Letöltés (130kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Közgazdaságtudomány (marketing, logisztika, menedzsment, vállalkozásfejlesztés)
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Móra Kárpát-medencei Interdiszciplináris Szakkollégiumi Konferencia
Dátum: 2021
Kötet: 4
Oldalak: p. 45
Nyelv: magyar
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: IV. Móra Interdiszciplináris Kárpát-medencei Szakkollégiumi Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2021. március 19-20.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/82708/
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Nyereményjátékok hatása - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2024. jan. 19. 13:26
Utolsó módosítás: 2024. jan. 19. 13:26
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/83195
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet