Mamad Abderrahim and Vígh Tibor: Moroccan EFL university students' perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback : [abstract].
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_016.pdf Download (664kB) |
| Item Type: | Conference or Workshop Item |
|---|---|
| Heading title: | Language education |
| Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Date: | 2023 |
| Volume: | 19 |
| ISBN: | 978-963-306-935-6 |
| Page Range: | p. 16 |
| Language: | English |
| Publisher: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
| Place of Publication: | Szeged |
| Event Title: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Event Type: | Conference |
| Event Location: | Szeged |
| Event Dates: | 2023. április 20-22. |
| Related URLs: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/ |
| Uncontrolled Keywords: | Iskolai értékelés - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
| Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
| Date Deposited: | 2024. Feb. 09. 12:06 |
| Last Modified: | 2024. Feb. 09. 12:06 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/83992 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

