Kham Thi Nang: Engagement with written corrective feedback: What can we learn from student engagement research in L2 writing? : [abstract].
Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_018.pdf Letöltés (643kB) |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Language education |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2023 |
Kötet: | 19 |
ISBN: | 978-963-306-935-6 |
Oldalak: | p. 18 |
Nyelv: | angol |
Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Kiadás helye: | Szeged |
Konferencia neve: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Konferencia típusa: | Konferencia |
Helyszin: | Szeged |
Dátum: | 2023. április 20-22. |
Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/ |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Idegen nyelv tanulása - előadáskivonat |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2024. feb. 09. 12:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. feb. 09. 12:47 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/83994 |
Tétel nézet |