Engagement with written corrective feedback: What can we learn from student engagement research in L2 writing? : [abstract]

Kham Thi Nang: Engagement with written corrective feedback: What can we learn from student engagement research in L2 writing? : [abstract].

[thumbnail of pek_2023_018.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_018.pdf

Letöltés (643kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Language education
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2023
Kötet: 19
ISBN: 978-963-306-935-6
Oldalak: p. 18
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2023. április 20-22.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/
Kulcsszavak: Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Idegen nyelv tanulása - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. feb. 09. 12:47
Utolsó módosítás: 2024. feb. 09. 12:47
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/83994
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet