A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics : [abstract]

Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics : [abstract].

[thumbnail of pek_2023_027.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_027.pdf

Letöltés (624kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Assessment in cognitive domains
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2023
Kötet: 19
ISBN: 978-963-306-935-6
Oldalak: p. 27
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2023. április 20-22.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/
Kulcsszavak: Iskolai értékelés - matematika - középiskola - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. feb. 09. 15:42
Utolsó módosítás: 2024. feb. 09. 15:42
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84002
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet