Arifiyanti Fitria; Soeharto Soeharto: Exploring the relationship of representational competence forms with views on representational practice in science learning : [abstract].
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_028.pdf Letöltés (644kB) |
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Rovatcím: | Assessment in cognitive domains |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Dátum: | 2023 |
| Kötet: | 19 |
| ISBN: | 978-963-306-935-6 |
| Oldalak: | p. 28 |
| Nyelv: | angol |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Konferencia neve: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Konferencia típusa: | Konferencia |
| Helyszin: | Szeged |
| Dátum: | 2023. április 20-22. |
| Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/ |
| Kulcsszavak: | Természettudomány tanítása - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2024. feb. 12. 07:55 |
| Utolsó módosítás: | 2024. feb. 12. 07:55 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84003 |
![]() |
Tétel nézet |

