Yong Liu: Measurement invariance of the employer-employee-supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) across gender : [abstract].
![]() |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_029.pdf Letöltés (678kB) |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Assessment in cognitive domains |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2023 |
Kötet: | 19 |
ISBN: | 978-963-306-935-6 |
Oldalak: | p. 29 |
Nyelv: | angol |
Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Kiadás helye: | Szeged |
Konferencia neve: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Konferencia típusa: | Konferencia |
Helyszin: | Szeged |
Dátum: | 2023. április 20-22. |
Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/ |
Kulcsszavak: | Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2024. feb. 12. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2024. feb. 12. 08:19 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84004 |
![]() |
Tétel nézet |