Hubai Katalin: Key elements of the assessment documents written by EFL mentor teachers at the end of the 15-hour teaching practice: document analysis : [abstract].
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_035.pdf Letöltés (645kB) |
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Rovatcím: | Teachers and teaching |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Dátum: | 2023 |
| Kötet: | 19 |
| ISBN: | 978-963-306-935-6 |
| Oldalak: | p. 35 |
| Nyelv: | angol |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Konferencia neve: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Konferencia típusa: | Konferencia |
| Helyszin: | Szeged |
| Dátum: | 2023. április 20-22. |
| Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/ |
| Kulcsszavak: | Iskolai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Pedagógusképzés - előadáskivonat |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2024. feb. 12. 09:56 |
| Utolsó módosítás: | 2024. feb. 12. 09:56 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84010 |
![]() |
Tétel nézet |

