The position of the EU organic label among Hungarian consumers - factors of awareness and regular shopping : [abstract]

Maró Zalán Márk; Jantyik Lili; Török Áron: The position of the EU organic label among Hungarian consumers - factors of awareness and regular shopping : [abstract].

[thumbnail of wellmann_abstracts_2019_055-056.pdf] Cikk, tanulmány, mű
wellmann_abstracts_2019_055-056.pdf

Letöltés (782kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Thematic sessions
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Wellmann International Scientific Conference
Dátum: 2019
Kötet: 17
ISBN: 978-963-306-653-9
Oldalak: pp. 55-56
Nyelv: angol
Kiadó: University of Szeged, Faculty of Agriculture
Kiadás helye: Hódmezővásárhely
Konferencia neve: 17th Wellmann International Scientific Conference
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Hódmezővásárhely
Dátum: 2019. május 8.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/84265/
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2024. ápr. 11. 10:49
Utolsó módosítás: 2024. ápr. 11. 10:49
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84366
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet