A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt]

Cserdi Zsófia; Kenesei Zsófia: A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt].

[thumbnail of reziliens_marketing_2023_041.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
reziliens_marketing_2023_041.pdf

Letöltés (272kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Dátum: 2023
ISBN: 978-963-306-960-8
Oldalak: p. 41
Nyelv: magyar , angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2023. augusztus 23-25.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/84702/
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Koronavírus járvány hatása - turizmus - előadáskivonat, Okos hotel - előadáskivonat, Érintésmentes technológia - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
05. Társadalomtudományok > 05.07. Társadalom- és gazdaságföldrajz
Feltöltés dátuma: 2024. ápr. 30. 10:49
Utolsó módosítás: 2024. máj. 13. 08:59
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84732
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet