A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt]

Cserdi Zsófia and Kenesei Zsófia: A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt].

[thumbnail of reziliens_marketing_2023_041.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
reziliens_marketing_2023_041.pdf

Download (272kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Journal or Publication Title: Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Date: 2023
ISBN: 978-963-306-960-8
Page Range: p. 41
Language: Hungarian, English
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Place of Publication: Szeged
Event Title: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Event Type: Conference
Event Location: Szeged
Event Dates: 2023. augusztus 23-25.
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/84702/
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Koronavírus járvány hatása - turizmus - előadáskivonat, Okos hotel - előadáskivonat, Érintésmentes technológia - előadáskivonat
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.07. Social and economic geography
Date Deposited: 2024. Apr. 30. 10:49
Last Modified: 2024. May. 13. 08:59
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84732

Actions (login required)

View Item View Item