Idolok, perszónák vagy robotok? : meggyőzési stratégiák vizsgálata a virtuális influencerek körében = Idols, personas or robots? : persuasive strategies of virtual influencers : [absztrakt]

Komár Zita; Markos-Kujbus Éva: Idolok, perszónák vagy robotok? : meggyőzési stratégiák vizsgálata a virtuális influencerek körében = Idols, personas or robots? : persuasive strategies of virtual influencers : [absztrakt].

[thumbnail of reziliens_marketing_2023_186.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
reziliens_marketing_2023_186.pdf

Letöltés (271kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Dátum: 2023
ISBN: 978-963-306-960-8
Oldalak: p. 186
Nyelv: magyar , angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2023. augusztus 23-25.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/84702/
Kulcsszavak: Influencer hatása - előadáskivonat, Fogyasztói magatartás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2024. máj. 02. 15:41
Utolsó módosítás: 2024. máj. 13. 08:59
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84766
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet