Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland : [abstract]

Vainikainen Mari Pauliina; Gustavson Natalija; Hienonen Ninja; Lintuvuori Meri: Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_018.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_018.pdf

Letöltés (652kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Assessment and effectiveness
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 18
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Teljesítmény - iskolai - Finnország - előadáskivonat, Iskolai értékelés - Finnország - előadáskivonat, Neveléselmélet - Finnország - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - Finnország - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 03. 09:37
Utolsó módosítás: 2024. szep. 03. 09:37
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85410
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet