The validity and reliability of a tool for measuring digital literacy in academic writing context: an exploratory factor analysis : [abstract]

Nabhan Salim; Habók Anita: The validity and reliability of a tool for measuring digital literacy in academic writing context: an exploratory factor analysis : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_053.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_053.pdf

Letöltés (595kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Language learning and teaching
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 53
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Digitális oktatás - módszer - előadáskivonat, Digitális írástudás - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Digitális technika - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 12. 09:50
Utolsó módosítás: 2024. szep. 12. 09:50
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85445
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet