A morfológiai tudatosság és az olvasás-szövegértés kapcsolatának vizsgálata 3-4. évfolyamos tanulók körében : [absztrakt]

Varga Szilvia; Szili Katalin; Mokri Dóra; Kiss Renáta: A morfológiai tudatosság és az olvasás-szövegértés kapcsolatának vizsgálata 3-4. évfolyamos tanulók körében : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2024_057.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_057.pdf

Letöltés (626kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Óvodás és kisiskolás gyermekek fejlődése, fejlesztése
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 57
Nyelv: magyar
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Olvasás-szövegértés - általános iskola - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Morfológiai tudatosság - általános iskola - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 12. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. szep. 12. 10:11
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85449
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet