A tesztmegoldási erőfeszítés mérése a feladattal töltött idő és a kattintások száma alapján alacsony téttel bíró teszteken : [absztrakt]

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási erőfeszítés mérése a feladattal töltött idő és a kattintások száma alapján alacsony téttel bíró teszteken : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2024_067.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_067.pdf

Letöltés (647kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Dokumentumelemzés, vizsgakövetelmények és értékelés
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 67
Nyelv: magyar
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Kognitív képesség - mérés - iskolai - előadáskivonat, Iskolai mérés - előadáskivonat, Pedagógiai mérés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Tesztmegoldási erőfeszítés - előadáskivonat, Logfile analízis - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 12. 11:20
Utolsó módosítás: 2024. szep. 12. 11:20
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85459
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet