Teachers' attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia : [abstract]

Mezrigui Amira: Teachers' attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_072.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_072.pdf

Letöltés (573kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Angol és magyar nyelvű interaktív poszter szekció / Interactive poster session in English and Hungarian
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 72
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Digitális oktatás - módszer - Tunézia - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - Tunézia - előadáskivonat, Óvodai nevelés - módszer - Tunézia - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 12. 11:56
Utolsó módosítás: 2024. szep. 12. 11:56
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85464
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet