Anggia Helta; Habók Anita: Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading : [abstract].
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_078.pdf Letöltés (645kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Language learning and self-regulation |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2024 |
Kötet: | 20 |
ISBN: | 978-963-306-982-0 |
Oldalak: | p. 78 |
Nyelv: | angol |
Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Kiadás helye: | Szeged |
Konferencia neve: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Konferencia típusa: | Konferencia |
Helyszin: | Szeged |
Dátum: | 2024. április 25-27. |
Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/ |
Kulcsszavak: | Szövegértés - előadáskivonat, Metakognitív tudatosság - előadáskivonat, Olvasási stratégia - előadáskivonat |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2024. szep. 12. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. szep. 12. 13:02 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85470 |
![]() |
Tétel nézet |