Investigating the relationship between self-regulated learning and language proficiency among EFL students in Vietnam : [abstract]

Hoang Minh Dong; Habók Anita: Investigating the relationship between self-regulated learning and language proficiency among EFL students in Vietnam : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_079.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_079.pdf

Letöltés (617kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Language learning and self-regulation
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 79
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Önszabályozott tanulás - felsőoktatás - Vietnam - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 12. 13:12
Utolsó módosítás: 2024. szep. 12. 13:12
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85471
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet