Hungarian teachers response to managing disruptive student behaviour by Complex Instruction Program : [abstract]

Ankomah Adjei Aaron: Hungarian teachers response to managing disruptive student behaviour by Complex Instruction Program : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_087.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_087.pdf

Letöltés (616kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Higher education and in-service teachers II.
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 87
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Magatartászavar - gyermek - iskolai - előadáskivonat, Oktatásügy - Magyarország - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 12. 14:10
Utolsó módosítás: 2024. szep. 12. 14:10
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85479
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet