Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Egy történelem tantárgyba ágyazott szövegértés-fejlesztő kvázi kísérlet eredményei : [absztrakt].
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2025_077.pdf Letöltés (645kB) | Előnézet |
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Rovatcím: | A szövegértés támogatásának lehetőségei - tanulók, tanárok, tanárjelöltek |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Dátum: | 2025 |
| Kötet: | 21 |
| ISBN: | 978-963-688-042-2 |
| Oldalak: | p. 77 |
| Nyelv: | magyar |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Konferencia neve: | XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Konferencia típusa: | Konferencia |
| Helyszin: | Szeged |
| Dátum: | 2025. április 10-12. |
| Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/87162/ |
| Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - szövegértés - előadáskivonat |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2025. máj. 07. 13:55 |
| Utolsó módosítás: | 2025. máj. 07. 13:55 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87307 |
![]() |
Tétel nézet |

