Tanárok tapasztalatai az olvasási stratégiák tanításáról egy tantárgyakba ágyazott szövegértés-fejlesztő program kapcsán : [absztrakt]

Hódi Ágnes; Tary Blanka; Fejes József Balázs; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Tanárok tapasztalatai az olvasási stratégiák tanításáról egy tantárgyakba ágyazott szövegértés-fejlesztő program kapcsán : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2025_078.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2025_078.pdf

Letöltés (673kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: A szövegértés támogatásának lehetőségei - tanulók, tanárok, tanárjelöltek
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2025
Kötet: 21
ISBN: 978-963-688-042-2
Oldalak: p. 78
Nyelv: magyar
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2025. április 10-12.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/87162/
Kulcsszavak: Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - szövegértés - előadáskivonat, Olvasási stratégia - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2025. máj. 07. 14:01
Utolsó módosítás: 2025. máj. 07. 14:01
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87308
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet