Y-a-t-il de l'art dans la publicité? : analyse du slogan publicitaire

Vida Enikő: Y-a-t-il de l'art dans la publicité? : analyse du slogan publicitaire. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica, (16. St). pp. 103-116. (1996)

[thumbnail of romanica_016_iuvenum_103-116.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
romanica_016_iuvenum_103-116.pdf

Letöltés (586kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica
Dátum: 1996
Kötet: 16. St
ISSN: 0567-8099
Oldalak: pp. 103-116
Nyelv: francia
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/36905/
Kulcsszavak: Nyelvtudomány
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 07:05
Utolsó módosítás: 2021. ápr. 21. 09:33
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1749
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet