A magyar munkásmozgalom története oktatásának szerepe a történeti tudat alakításában

Tóth Ferencné: A magyar munkásmozgalom története oktatásának szerepe a történeti tudat alakításában. In: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a marxizmus-leninizmus és a történettudomány köréből, (2). pp. 85-89. (1985)

[thumbnail of jgytf_tudkozl_historica_1985_085-089.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
jgytf_tudkozl_historica_1985_085-089.pdf

Letöltés (519kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: A marxizmus-leninizmus tanszék fennállásának 25. évfordulója alkalmából, 1984. november 1-jén rendezett emlékülés előadásai
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a marxizmus-leninizmus és a történettudomány köréből
Dátum: 1985
Kötet: 2
ISSN: 0236-770X
Oldalak: pp. 85-89
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/38909/
Kulcsszavak: Filozófia, Magyarország történelme, Politikatörténet, Neveléstudomány, Történelemelmélet
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 16:56
Utolsó módosítás: 2021. jún. 11. 13:32
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18221
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet