A tanulók fogalmazási teljesítményeinek egzakt mérési lehetőségéről

Orosz Sándor: A tanulók fogalmazási teljesítményeinek egzakt mérési lehetőségéről. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (11). pp. 3-14. (1967)

[thumbnail of paed_psych_011_003-014.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
paed_psych_011_003-014.pdf

Letöltés (720kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica
Dátum: 1967
Kötet: 11
ISSN: 0324-7260
Oldalak: pp. 3-14
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/36958/
Kulcsszavak: Neveléstudomány
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 07:06
Utolsó módosítás: 2021. jún. 08. 17:13
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2146
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet