A programozott oktatás tágabb értelmezésének néhány kérdése munkafüzet alkalmazásakor

Vidéki Mátyás: A programozott oktatás tágabb értelmezésének néhány kérdése munkafüzet alkalmazásakor. In: Módszertani közlemények, (14) 2. pp. 147-149. (1974)

[thumbnail of modszertani_014_002_147-149.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_014_002_147-149.pdf

Letöltés (548kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Műhely
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 1974
Kötet: 14
Szám: 2
ISSN: 0544-7224
Oldalak: pp. 147-149
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39516/
Kulcsszavak: Neveléstudomány
Megjegyzések: Bibliogr.: 149. p.
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 10:00
Utolsó módosítás: 2021. feb. 24. 14:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26461
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet