A motiváció, az érzékelés, az észlelés, az emlékezet, a megfigyelés szerepe a fizikatanításban : II.

Veidner János: A motiváció, az érzékelés, az észlelés, az emlékezet, a megfigyelés szerepe a fizikatanításban : II. In: Módszertani közlemények, (43) 4. pp. 147-151. (2003)

[thumbnail of modszertani_043_004_147-151.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_043_004_147-151.pdf

Letöltés (333kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 2003
Kötet: 43
Szám: 4
ISSN: 1219-0608
Oldalak: pp. 147-151
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39663/
Kulcsszavak: Neveléstudomány, Fizika
Megjegyzések: Bibliogr.: 151. p.
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 09:58
Utolsó módosítás: 2021. feb. 22. 09:45
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28604
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet