A kreativitás elméleti kiindulópontjai és fejlesztésének gyakorlati lehetőségei a nyelvi oktatásban

Tóth Mónika; Bujna Eleonóra: A kreativitás elméleti kiindulópontjai és fejlesztésének gyakorlati lehetőségei a nyelvi oktatásban. In: Módszertani közlemények, (46) 2. pp. 59-64. (2006)

[thumbnail of modszertani_046_002_059-064.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_046_002_059-064.pdf

Letöltés (385kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Műhely
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 2006
Kötet: 46
Szám: 2
ISSN: 1219-0608
Oldalak: pp. 59-64
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39676/
Kulcsszavak: Neveléstudomány, Nyelvtudomány
Megjegyzések: Bibliogr.: 64. p.
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 09:58
Utolsó módosítás: 2021. feb. 22. 08:15
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28764
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet