Lehet-e tudományos a középiskolai matematika oktatás?

Strausz Antal: Lehet-e tudományos a középiskolai matematika oktatás? In: Nevelésügyi szemle, (2) 4-6. pp. 202-209. (1938)

[thumbnail of nev_szem_002_004_005_006_202-209.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
nev_szem_002_004_005_006_202-209.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Nevelésügyi szemle
Dátum: 1938
Kötet: 2
Szám: 4-6
Oldalak: pp. 202-209
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/50279/
Kulcsszavak: Matematika tanítása - középiskola, Pedagógia - Magyarország - 20. sz.
Feltöltés dátuma: 2018. ápr. 10. 11:09
Utolsó módosítás: 2021. júl. 12. 14:36
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52982
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet