A lojalitás és a váltási költségek a mobiltelefonos szolgáltatási szektorban

Simay Attila Endre: A lojalitás és a váltási költségek a mobiltelefonos szolgáltatási szektorban. In: Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban. pp. 477-487. (2012)

[thumbnail of erzelmek_es_indulatok_a_gazdasagban_477-487.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
erzelmek_es_indulatok_a_gazdasagban_477-487.pdf

Letöltés (175kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A mobil telekommunikációs szolgáltatások iránt a közelmúltban nagy kereslet mutatkozott, azonban napjainkra már láthatjuk a szolgáltatási piac telítődését, ahogy a lakosság döntő többsége már rendelkezik előfizetéssel. A szolgáltatók számára így válik kritikussá a már jelenlegi ügyfelek és így a piaci részesedés megtartása. A fogyasztók megtartásában pedig a lojalitás játszik nagy szerepet, azonban a fogyasztók megtartásának másik lehetséges eszköze a vállalatok részéről a váltási költségek alkalmazása. A váltási költségek megnehezítik a fogyasztók számára a szolgáltatóváltást, és ezzel magatartási szinten elősegítik lojalitást, a fogyasztó-vállalat kapcsolat fennmaradását.

Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban
Dátum: 2012
ISBN: 978-963-306-117-6
Oldalak: pp. 477-487
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57381/
Kulcsszavak: Fogyasztói lojalitás, Mobil szolgáltatások
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 484-487. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 21. 11:26
Utolsó módosítás: 2020. ápr. 02. 10:13
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57575
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet