Simay Attila Endre: A lojalitás és a váltási költségek a mobiltelefonos szolgáltatási szektorban. In: Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban. pp. 477-487. (2012)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
erzelmek_es_indulatok_a_gazdasagban_477-487.pdf Letöltés (175kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A mobil telekommunikációs szolgáltatások iránt a közelmúltban nagy kereslet mutatkozott, azonban napjainkra már láthatjuk a szolgáltatási piac telítődését, ahogy a lakosság döntő többsége már rendelkezik előfizetéssel. A szolgáltatók számára így válik kritikussá a már jelenlegi ügyfelek és így a piaci részesedés megtartása. A fogyasztók megtartásában pedig a lojalitás játszik nagy szerepet, azonban a fogyasztók megtartásának másik lehetséges eszköze a vállalatok részéről a váltási költségek alkalmazása. A váltási költségek megnehezítik a fogyasztók számára a szolgáltatóváltást, és ezzel magatartási szinten elősegítik lojalitást, a fogyasztó-vállalat kapcsolat fennmaradását.
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban |
Dátum: | 2012 |
ISBN: | 978-963-306-117-6 |
Oldalak: | pp. 477-487 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57381/ |
Kulcsszavak: | Fogyasztói lojalitás, Mobil szolgáltatások |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 484-487. ; összefoglalás magyar nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 21. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2020. ápr. 02. 10:13 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57575 |
Tétel nézet |