Bottlenecks in B2B quality management and their impact on marketing research

Veres Zoltán; Hetesi Erzsébet: Bottlenecks in B2B quality management and their impact on marketing research. In: Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary. pp. 130-142. (2003)

[thumbnail of knowledge_transfer_130-142.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
knowledge_transfer_130-142.pdf

Letöltés (58kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary
Dátum: 2003
ISBN: 963-482-645-8
Oldalak: pp. 130-142
Kulcsszavak: Minőségszabályozás, Marketing, Vállalkozás
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 141-142.
Feltöltés dátuma: 2019. ápr. 23. 12:37
Utolsó módosítás: 2019. ápr. 23. 12:37
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57631
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet