Defining and interpreting loyalty in the case of music festivals

Kazár Klára: Defining and interpreting loyalty in the case of music festivals. In: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing. pp. 11-23. (2015)

[thumbnail of new_ideas_in_a_changing_world_011-023.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
new_ideas_in_a_changing_world_011-023.pdf

Letöltés (334kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Loyal customers have key importance for scientific and business sector as well. For companies, customer retention can maintain high profitability, and for customers, being loyal can reduce searching costs and risks as well. However, there are numerous descriptions for loyalty; therefore examining the phenomenon can be difficult due to the variety of definitions. The aim of this paper is to define loyalty in a case of a special service: in a case of music festivals. Answering this question, a literature overview will be introduced about the approaches and definitions of loyalty, and music festival loyalty models will be described.

Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 11-23
Kulcsszavak: Marketing, Üzleti élet
Megjegyzések: Bibliogr: p. 22-23. ; összefoglalás angol nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 28. 13:44
Utolsó módosítás: 2019. máj. 28. 13:45
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57765
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet