The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.

[thumbnail of pek_2015_076.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_076.pdf

Letöltés (157kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Assessment of young children's skills
Rovatcím: Tematikus szekció
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2015
Kötet: 13
Oldalak: p. 76
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/
Kulcsszavak: Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 10. 10:38
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61198
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet