Horváthné Storczer Adrienn; Szenczi Beáta: Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_090.pdf Letöltés (142kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Egyéb cím: | Pedagógiai értékelés a sajátos nevelési igényű tanulók hatékony integrációjának szolgálatában |
Rovatcím: | Szimpózium |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2015 |
Kötet: | 13 |
Oldalak: | p. 90 |
Konferencia neve: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/ |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Integrált oktatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat |
Feltöltés dátuma: | 2019. szep. 10. 12:34 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:54 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61212 |
Tétel nézet |