Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével

Horváthné Storczer Adrienn; Szenczi Beáta: Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével.

[thumbnail of pek_2015_090.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_090.pdf

Letöltés (142kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Pedagógiai értékelés a sajátos nevelési igényű tanulók hatékony integrációjának szolgálatában
Rovatcím: Szimpózium
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2015
Kötet: 13
Oldalak: p. 90
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/
Kulcsszavak: Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Integrált oktatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 10. 12:34
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61212
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet