Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?

[thumbnail of pek_2015_129.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_129.pdf

Letöltés (122kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Poszterszekció
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2015
Kötet: 13
Oldalak: p. 129
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/
Kulcsszavak: Kétnyelvű oktatás - középiskola - előadáskivonat, Stressz - iskolás gyermekeké - előadáskivonat, Stressz leküzdése - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 11. 10:31
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61251
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet