The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8

Kupiainen Sirkku; Hotulainen Risto: The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8.

[thumbnail of pek_2018_061.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_061.pdf

Letöltés (776kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2018
Kötet: 16
Oldalak: p. 61
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59500/
Kulcsszavak: Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - általános iskola - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 24. 10:24
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61558
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet