Kupiainen Sirkku; Hotulainen Risto: The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_061.pdf Letöltés (776kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2018 |
Kötet: | 16 |
Oldalak: | p. 61 |
Konferencia neve: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/59500/ |
Kulcsszavak: | Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - általános iskola - előadáskivonat |
Feltöltés dátuma: | 2019. szep. 24. 10:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:53 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61558 |
Tétel nézet |