Marketingstratégiák és modellek a sikeres universitybusiness kapcsolatokban = Marketing strategies and models in successful university-business cooperation’s

Piskóti István: Marketingstratégiák és modellek a sikeres universitybusiness kapcsolatokban = Marketing strategies and models in successful university-business cooperation’s.

[thumbnail of tudasteremtes_tanulmanykotet_042-059.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
tudasteremtes_tanulmanykotet_042-059.pdf

Letöltés (689kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet
Dátum: 2015
ISBN: 978 963 306 412 2
Oldalak: pp. 42-59
Konferencia neve: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban (2015) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/62372/
Kulcsszavak: Üzleti élet, Versenyképesség, Marketing
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 58-59.
Feltöltés dátuma: 2019. nov. 11. 08:27
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 13:42
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/62572
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet