Piaci tudáscsere és tanulás a marketing és értékesítési részleg együttműködésével = Customer knowledge exchange and learning through the sales-marketing interface : do we need tailored knowledge management initiatives for interfaces with conflicts?

Keszey Tamara; Katona Ádám: Piaci tudáscsere és tanulás a marketing és értékesítési részleg együttműködésével = Customer knowledge exchange and learning through the sales-marketing interface : do we need tailored knowledge management initiatives for interfaces with conflicts?

[thumbnail of tudasteremtes_tanulmanykotet_072-081.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
tudasteremtes_tanulmanykotet_072-081.pdf

Letöltés (394kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet
Dátum: 2015
ISBN: 978 963 306 412 2
Oldalak: pp. 72-81
Konferencia neve: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban (2015) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/62372/
Kulcsszavak: Tudásmenedzsment, Marketing
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 80-81.
Feltöltés dátuma: 2019. nov. 11. 08:48
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 13:42
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/62574
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet