A szelektív iskolaválasztás tényezői, motivációi és az oktatás minőségével való összefüggései a leghátrányosabb helyzetű térségekben

Kiss Márta: A szelektív iskolaválasztás tényezői, motivációi és az oktatás minőségével való összefüggései a leghátrányosabb helyzetű térségekben. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 147-172. (2018)

[thumbnail of en_vetkem_147-172.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
en_vetkem_147-172.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Rovatcím: Szelekció az általános iskola kezdetén
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról
Dátum: 2018
ISBN: 978-615-00-1156-1
Oldalak: pp. 147-172
Kulcsszavak: Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország, Oktatás - cigányoké - Magyarország, Felzárkóztatás - általános iskola, Oktatásszociológia
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 165-166. és a lábjegyzetekben
Feltöltés dátuma: 2020. jan. 07. 09:15
Utolsó módosítás: 2020. jan. 07. 09:15
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/63479
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet