Quelle dynamique pour les interactions en classe de langue? : quelques remarques sur l’enseignement / apprentissage d’une L2 en milieu institutionnel

Piotrowski Sebastian: Quelle dynamique pour les interactions en classe de langue? : quelques remarques sur l’enseignement / apprentissage d’une L2 en milieu institutionnel. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica, (30). pp. 327-338. (2018)

[thumbnail of romanica_030_327-338.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
romanica_030_327-338.pdf

Letöltés (647kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Didactique
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica
Dátum: 2018
Kötet: 30
ISSN: 0567-8099
Oldalak: pp. 327-338
Konferencia neve: École doctorale francophone des pays de Visegrád, colloque international (21.) (2017) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/64683/
Kulcsszavak: Idegen nyelv tanítása, Oktatásügy
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 336-338.
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 14. 13:05
Utolsó módosítás: 2021. ápr. 20. 15:09
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64617
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet