L'aspect motivationnel de l'intégration de TIC dans l’enseignement du/en français en contexte universitaire

Benchikh El-Fegoun Hamza Larbi: L'aspect motivationnel de l'intégration de TIC dans l’enseignement du/en français en contexte universitaire. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica, (30). pp. 339-352. (2018)

[thumbnail of romanica_030_339-352.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
romanica_030_339-352.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Didactique
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica
Dátum: 2018
Kötet: 30
ISSN: 0567-8099
Oldalak: pp. 339-352
Konferencia neve: École doctorale francophone des pays de Visegrád, colloque international (21.) (2017) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/64683/
Kulcsszavak: Oktatásügy - Franciaország, Felsőoktatás - Franciaország
Megjegyzések: Bibliogr.: 350. p.
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 14. 13:21
Utolsó módosítás: 2021. ápr. 20. 15:09
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64618
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet