![]() | Up a level |
Életstílus alapú fogyasztói szegmentumkutatás : zárótanulmány. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 7-190. (2010)
Andics, Jenő: Életstílus-kutatások. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 191-209. (2010)
Hetesi, Erzsébet and Andics, Jenő and Veres, Zoltán: Az életstíluskutatási eredmények fogyasztásszociológiai interpretációs dilemmái. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 211-227. (2010)
Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán and Prónay, Szabolcs: Challenges of status typology in a Hungarian lifestyle study. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 291-304. (2010)
Németh, Ildikó and Veres, Zoltán and Kuba, Péter: Az életstílus és a pénzzel kapcsolatos beállítódás szerepe a hosszú távú, befektetés típusú vásárlásokban. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 237-251. (2010)
Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán: Lifestyles and consumption in a transitional society : psychographic segmentation in Southern Hungary. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 279-290. (2010)
Vajda, Beáta and Málovics, Éva and Veres, Zoltán: The role of lifestyle patterns in the choice of health-related products and services in Hungary. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 253-259. (2010)
Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Szántó, Szilvia: Életvitel és szolgáltatások igénybevétele. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 271-277. (2010)
Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet and Vajda, Beáta and Prónay, Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)
Veres, Zoltán and Németh, Ildikó: Determinants and modulators in consumers' long-term intangible investment decisions : stereotypes versus empirical evidences in the life insurance market. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 229-235. (2010)