Browse by cikk, tanulmány, mű

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Jump to: 2010
Number of items: 10.

2010

Életstílus alapú fogyasztói szegmentumkutatás : zárótanulmány. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 7-190. (2010)

Andics, Jenő: Életstílus-kutatások. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 191-209. (2010)

Hetesi, Erzsébet and Andics, Jenő and Veres, Zoltán: Az életstíluskutatási eredmények fogyasztásszociológiai interpretációs dilemmái. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 211-227. (2010)

Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán and Prónay, Szabolcs: Challenges of status typology in a Hungarian lifestyle study. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 291-304. (2010)

Németh, Ildikó and Veres, Zoltán and Kuba, Péter: Az életstílus és a pénzzel kapcsolatos beállítódás szerepe a hosszú távú, befektetés típusú vásárlásokban. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 237-251. (2010)

Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán: Lifestyles and consumption in a transitional society : psychographic segmentation in Southern Hungary. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 279-290. (2010)

Vajda, Beáta and Málovics, Éva and Veres, Zoltán: The role of lifestyle patterns in the choice of health-related products and services in Hungary. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 253-259. (2010)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Szántó, Szilvia: Életvitel és szolgáltatások igénybevétele. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 271-277. (2010)

Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet and Vajda, Beáta and Prónay, Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)

Veres, Zoltán and Németh, Ildikó: Determinants and modulators in consumers' long-term intangible investment decisions : stereotypes versus empirical evidences in the life insurance market. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 229-235. (2010)

This list was generated on 2020. február 16. 23:06:46 CET.